Certyfikaty i osiągnięcia
Głęboko wierzymy, że poprawa jakości świadczonych usług może nastąpić tylko w warunkach rygorystycznego przestrzegania przepisów, norm i procedur regulujących prowadzenie działalności w obszarze ochrony zdrowia. Dlatego w 2021 roku wdrożyliśmy system zarządzania jakością, zgodny z międzynarodową normą ISO 9001, co potwierdza otrzymany przez nas certyfikat.
Certyfikacja obejmuje wszystkie zakresy świadczonych przez nas usług medycznych.
Aby doskonalić system jakości, wyznaczyliśmy konkretne cele polityki jakości:
- nawiązanie współpracy z najlepszymi specjalistami w danej dziedzinie
- zapewnienie pacjentom najwyższej jakości świadczonych usług poprzez unowocześnianie sprzętu i infrastruktury Centrum Zdrowia Alira,
- zapewnienie szybkiej dostępności do lekarzy,
- zapewnienie takiej jakości świadczonych usług, by były one dla pacjentów źródłem satysfakcji i zadowolenia,
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników,
- dążenie do utrzymania wysokiej pozycji rynkowej w branży usług medycznych, dbając o wzmocnienie wizerunku centrum,
- zapobieganie zanieczyszczeniom poprzez ciągłą kontrolę i minimalizowanie ilości wytwarzanych odpadów, ich skuteczną selekcję dla ponownego wykorzystania lub utylizacji przez uprawnione podmioty,
- zapobieganie zagrożeniom środowiska naturalnego, poprzez zidentyfikowanie aspektów środowiskowych, w tym aspektów znaczących oraz promowanie zasad ochrony i minimalizowania zużycia zasobów naturalnych.
Realizacja powyższych celów polityki jakości jest potwierdzana przez kolejne coroczne audyty przeprowadzane przez United Registrar of Systems Ltd. Wielka Brytania, akredytowaną jednostkę certyfikującą.
W nowoczesnym podmiocie leczniczym, który oddajemy do Państwa dyspozycji, zatroszczyliśmy się również o Certyfikat ISO 27001, standaryzujący międzynarodowe systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji, który jest normą uznawaną na całym świecie.
Dla szybkiego i płynnego serwisu uruchomiliśmy elektroniczny system obsługi pacjenta, który pozwala na:
- zwiększenie bezpieczeństwa i kontroli wrażliwych danych medycznych oraz dogodniejszemu dostępowi do dokumentacji medycznej pacjenta,
- możliwość pozyskania elektronicznej dokumentacji medycznej istotnej dla realizacji świadczeń zdrowotnych,
- większą wiedzę personelu medycznego na temat stanu zdrowia pacjenta, co przyczyni się do podniesienia jakości procesów leczenia,
- zniwelowanie barier technologicznych związanych z wymianą dokumentacji medycznej,
- polepszenie jakości, kompletności i czytelności dokumentacji medycznej,
- poprawę koordynacji procesu leczenia.